نرم‌افزار MS Project شکل بزرگی از طرح را در اختیارتان قرار می‌دهد که قادر خواهید بود تمامی جزئیاتی که برای رسیدن به قصد باید تکمیل شوند را در آن پر کرده و آنها را سازماندهی نمائید.

با استفاده از Microsoft Project به راحتی قادر خواهید بود تایم تکمیل هر فعالیت یا هر فاز از برنامه را ارزیابی بزنید و قابل اطمینان شوید که قادر خواهید بود نقشه را در وعده مورد مقرر به انتها برسانید .

در نهایت هنگامیکه اجرای برنامه سرآغاز می‌گردد ، قادر خواهید بود نقشه‌ریزی را با توجه به سرگذشت های حقیقی ابتدا و نهایت پرکاری ها بهنگام سازی کنید ، در این حالت Microsoft Project برنامه را مجدداً شمارش نموده و ارائه می‌دهد که پرکاری ها تا چه اندازه زودتر یا دیرتر به اتمام رسیده‌اند .

این آموزش MSP که به همت مصطفی لطفی آماده شده است، در 12 ساعت هر آنچه از نرم افزار MSP نیاز خواهید داشت را به شما خواهد آموخت.

قسمت اول آموزش MSP مصطفی لطفی 

قسمت دوم آموزش MSP مصطفی لطفی 

قسمت سوم آموزش MSP مصطفی لطفی 

قسمت چهارم آموزش MSP مصطفی لطفی 

قسمت پنجم آموزش MSP مصطفی لطفی 

قسمت ششم آموزش MSP مصطفی لطفی 

قسمت هفتم آموزش MSP مصطفی لطفی 

قسمت هشتم آموزش MSP مصطفی لطفی 

قسمت نهم آموزش MSP مصطفی لطفی 

قسمت دهم آموزش MSP مصطفی لطفی 

قسمت یازدهم آموزش MSP مصطفی لطفی 

قسمت دوازدهم آموزش MSP مصطفی لطفی 

معرفی نرم افزار MSP

یکی از حیاتی‌ترین اقدامات برای موفقیت در بازار امروزی، استفاده صحیح از فناوری اطلاعات می‌باشد و همین باعث شده تا کار با داده‌ها و اطلاعات، به بخشی جدایی‌ناپذیر در تمامی پروژه ها مبدل گردد.

در این بین نرم افزار هایی پا به میدان گذاشته اند و فرایند های سنتی را هوشمندانه و با سرعتی شگفت آور، تحلیل می کنند؛ یکی از این نرم افزار ها، نرم افزار مدیریت پروژه MSP می باشد.

نرم افزار MSP یکی از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت و کنترل پروژه در ایران است و کمتر مدیر پروژه ای را می توان یافت که حداقل نام این نرم افزار را هم نشنیده باشد.

نام MSP مخفف عبارت Microsoft Project می باشد و همان طور که مشخص است، نرم افزار MSP یا MS Project عضوی از خانواده Microsoft Office می باشد.

شرکت مایکروسافت، اولین نسخه از نرم افزار مدیریت پروژه MSP را در سال 1984 برای سیستم عامل DOS ارائه نمود و تا امروز، دست از به روز رسانی این نرم افزار نکشیده است.

مخاطبان نرم افزار MSP

محبوبیت نرم افزار MSP در بین مدیران و کارشناسان ارگان های پروژه محور بسیار بالا می باشد.

به صورت کلی، نرم افزار MS Project توسط فارغ التحصیلان رشته های عمران، صنایع،مدیریت صنعتی و به عبارتی تمامی افراد درگیر یک پروژه مورد استفاده قرار می گیرد.

فارغ از استفاده فردی، نرم افزار MSP برای شرکت هایی که برای برنامه ریزی دقیق و متمرکز پروژه ها اهمیت ویژه ای قائل اند، بسیار ضروری است؛ چرا که مدیریت متمرکز منابع و ظرفیت ها، ارائه گزارش های دقیق و کارآمد برای این شرکت ها بسیار حیاتی است و از طرفی انجام این موارد با نرم افزاری مانند MS Project بسیار آسان و قابل دسترس خواهد بود.